دوره مدیریت ارتباط با بیمار

دکتر سلیم خلیلی در سال ۱۳۹۴ برای اولین بار در ایران عنوان مدیریت ارتباط با بیمار (PRM) را مطرح نمود. ایشان بر اساس نیاز مراکز درمانی (بیمارستان، درمانگاه، کلینیک، مطب و …) به مدیریت ارتباط با بیمار و بومی سازی PRM، برای اولین بار دوره هایی را با کمک دانشگاه های اروپایی، در ایران پایه ریزی و برای تعدادی از مراکز درمانی، برگزار نمود.


سرفصل های دوره مخصوص شرکت های خودرویی:

۱ مدیریت نمایندگی و رفتار سازمانی
۲ مشتری مداری و مهارت های ارتباطی
۳ اصول، مهارت و مدیریت بازاریابی و فروش
۴ اصول سرپرستی
۵ برنامه ریزی استراتژیک
۶ آشنایی با محصولات
۷ آشنایی با آخرین ویرایش الزامات سیستم مدیریت کیفیت 
ISO ۹۰۰۰۱۸ گزارش نویسی
۹ نظام آراستگی


مخاطبین:

پزشکان، دندانپزشکان، پرستاران، دستیاران، پذیریش و تمام پرسنل مراکز درمانی، مطب، کلینیک، درمانگاه و بیمارستان


تعدادی از مشتریان دوره صنعت خودرو

۱ شرکت پرشیا خودر – نماینده بی ام دبلیو BMW و مینی ماینر
Mini Mayner ۲ شرکت نگین خودرو، نماینده رنو
Renault ۳ شرکت عقاب افشان، نماینده اسکانیا
Scania ۴ شرکت امیران خودرو، واردکننده خودروهای سواری


توضیحات برای عکس ثبت نشده

توضیحات برای عکس ثبت نشده