دوره مدیریت ارتباط با بیمار

دکتر سلیم خلیلی در سال ۱۳۹۴ برای اولین بار در ایران عنوان مدیریت ارتباط با بیمار (PRM) را مطرح نمود. ایشان بر اساس نیاز مراکز درمانی (بیمارستان، درمانگاه، کلینیک، مطب و …) به مدیریت ارتباط با بیمار و بومی سازی PRM، برای اولین بار دوره هایی را با کمک دانشگاه های اروپایی، در ایران پایه ریزی و برای تعدادی از مراکز درمانی، برگزار نمود.


توضیحات برای عکس ثبت نشده

مدیریت ارتباط با بیمار (به انگلیسی: PRM – Patient Relationship Management) به همه فرایندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در مرکز درمانی (بیمارستان، درمانگاه، کلینیک و…) برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به بیماران به کار می‌رود و شامل انواع شیوه‌های مدیریتی است که بیمار جهت ارتباط با مرکز درمانی (بیمارستان، درمانگاه، کلینیک و…) استفاده می کند.

اصول مدیریت ارتباط با بیمار، به چگونگی ایجاد یک سیستم موفق در اجرای مدیریت ارتباط با بیمار از لحظه پذیرش تا حفظ و نگهداری بیمار، می پردازد.

هدف نهایی مدیریت ارتباط با بیمار، رضایت مندی و وفادار سازی بیمار می باشد. رضایتمندی بیمار در مراکز درمانی (بیمارستان، درمانگاه، کلینیک و…) از مهمترین ارکان چرخه حیات کسب و کار مراکز درمانی (بیمارستان، درمانگاه، کلینیک و…) در عصر جدید، به شمار می آید و میزان وفاداری بیمار متضمن بقا و موفقیت در این بازار رقابتی می باشد. در دوره مدیریت ارتباط با بیمار (PRM) نحوه ارتباط صحیح با بیمار در اولین ملاقات برای جذب و همچنین نحوه تعامل مناسب با بیمار در طی دوره ی درمان برای تبدیل شدن به بیمار وفادار، با بالاترین سطح کیفیت آموزشی و جدید ترین متدهای روز دنیا، آموزش داده میشود.


مخاطبین:

پزشکان، دندانپزشکان، پرستاران، دستیاران، پذیریش و تمام پرسنل مراکز درمانی، مطب، کلینیک، درمانگاه و بیمارستان


اهداف دوره:

  • آشنایی با انواع شخصیت بیماران
  • ارتباط موثر با انواع بیماران
  • آداب معاشرت ارتباط با بیماران
  • زبان بدن موثر
  • نحوه ارتباط با بیماران ناراضی
  • خلق تجربه خوشایند برای بیماران
  • نحوه پیگیری پس از درمان وفادار سازی بیماران

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نزدیکترین زمان برگزاری دوره مدیریت ارتباط با بیمار به لینک زیر مراجعه یا با شماره ۰۲۱۸۸۲۱۳۰۲۸ و ۰۹۱۲۰۰۶۸۱۰۹ تماس حاصل نمایید.